| Golita_George_ a întrebat:

Am luat un telefon de la Altex și este defect și au trecut cele 14 zile de la returnare produsului înapoi. Am dreptul de a îmi cere banii înapoi?

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Din pacate, nu mai primesti nici un retur acum, fiindca legal ai depasit 14 zile, in care ai fii putut sa-l returnezi si nu ai facut-o.

Uite aici:
https://altex.ro/renuntarea-cumparare/pag/

| Simpatic a răspuns:

Dupa trecerea perioade maximale de retur, numai poti returna produsul, dar ai oricand dreptul sa il trimiti la reparatie pe garantie, oricand inseamna perioada de acoperire a garantiei, de obicei este 24 de luni pentru persoane fizice, la care se adauga si extragarantia daca a fost achizitionata si aceasta.

Stii ce vrei tu de fapt? ai stricat masina la liniute si acum vrei ca cineva sa iti dea banii inapoi pe ea, nu merge asa tatut.

Vezi ca defect inseamna multe lucruri, una este telefon defect ca s-a defectat din vina exclusiva a producatorului, si alta este defect ca l-ai scapat in apa, cea din urma defectiune nu este acoperita de garantie.

| Hyperion7 a răspuns:

Daca produsul nu a fost stricat de cate tine, poți trage un ochi aici:
https://youtu.be/Nrc7E8Ihq-0

https://youtu.be/7Nyj7gGoc7A

| Sekim a răspuns:

Daca telefonul pe care l ai cumparat este defect, pe baza garantiei, magazinul este obligat sa iti inlocuiasca / sa repare sau sa iti returneze banii pentru produsul respectiv ( la alegerea lor ). Nu ai specificat daca telefonul a fost achizitionat dintr un magazin fizic sau online. Indiferent, ori te duci la acel magazin cu telefonul si garantia, ori contactezi magazinul online in legatura cu problema si ulterior va trebui sa trimiti produsul unde ti se spune.

Răspuns utilizator avertizat