Contractele de telefonie mobila te obliga ca timp de 12 sau 24 de luni tu sa iti platesti abonamentul si ei sa iti ofere servicii. Daca dintr-un motiv sau altul nu iti achiti facturile, primul pas pe care operatorul il face este sa iti suspende contul si sa nu mai poti da telefoane.
Daca ajungi la 180 de zile de intarziere Cosmote, Orange si Vodafone iti dezactiveaza contul si nu vei mai putea fi apelat, in plus risti sa pierzi numarul de telefon. Dupa 30 de zile de neplata esti inscris in Preventel si automat vei putea incheia contracte cu alti operatori, ceva mai dificil (pot refuza complet sa iti ofere servicii sau sa iti ceara o garantie, numita tehnic "depozit").
Stai linistit, nu-i nicio problema, poate sa-ti vina 100 de facturi acasa, n-ai stres, atata timp cat este pe numele ei, pe tine si pe mama ta nu va afecteaza cu nimic. e abonamentul ei sa-l plateasca ea de unde o fi. stai fara griji. sper ca te-am ajutat.
Nu trebuie sa va faceti griji, numai titularul abonamentului este obligat sa plateasca facturile, indiferent ca sta in locuinta proprie sau la altcineva. Eventual, pentru a nu mai primi facturi, puteti scrie la Orange ca abonatul a plecat de la adresa, nu stiti unde s-a mutat si sa restituiti facturile primite, dar nu este obligatoriu.
Bună!
Nu contează că mătuşa are adresa de domiciliu la voi acasă deoarece asta NU vă afectează în nici un fel.
Doar mătuşa ta are OBLIGAŢIA de a plăti abonamentul respectiv deoarece dânsa este titularul Contractului!
Deci, pe voi NU vă afectează în nici un fel.
Toate cele bune.