Hello, Alex!
Activeaza "Date fundal" si "Sincronizare automata"...verifica dacă ai pachet de date activ si mai
verifica si setările de acces la net. Sper sa mearga! :**
Am pachet de date activ
Sincronizare este on
Date fundal nu stiu unde e
Nu am setarile la net ca nu suporta tel setari automate.
A mers mersi :*
:*
Atunci vorbeste cu cei de la Relatii Clienti....cu siguranta te vor ajuta! :*
Nume:Webnwalk
Purtator:GPRS
Nume acces(Acces point name-apn):wnw
Bearer id:wnw
Bearer password:wnw
Port: 8080
URL: http://m.webnwalk.ro
Am incercat si nu am purtator restul le am si tot nu merge
Tu salveaza in telefon exact acele setari pe care ti le-am dat si apoi suna la 1234 si vb cu cei de la relatii clienti sa verifice de ce nu merge. Probabil setarile sunt bune dar nu e activat internetul pe cartela ta de acolo de la ei chiar daca tu ai extraoptiune cu internet. Eu asa am patit.
Paii... purtatorul unde il pun?
User252426 întreabă: