Bună!
NU ai precizat dacă ai cumpărat telefonul "de nou", cu Garanţie şi de la un Orange Shop...
Preferabil să mergi la un Service Orange cu Certificatul de Garanţie + Factura + Actul de identitate.
Dacă este în garanţie şi defectul NU este acoperit de ea, atunci vei plăti contravaloarea reparaţiei ( depinde ce "probleme" ai, că n-ai dat detalii )...
Toate cele bune.
Salut,
Daca telefonul tau s-a defectat, iti recomandam sa mergi intr-un shop Orange cu factura de achizitie si certificatul de garantie. Daca este vorba de un defect de fabricatie, nu ti se va percepe nicio taxa, insa acest lucru va fi constatat de colegii din service.
O zi buna,
Orange Helpers
Deci, sa inteleg ca garantia acopera doar defectele de fabricatie? Al meu a inceput sa 'se strice', bateria ma tine maxim 5ore, procentele scad din minut in minut ( ex: il blochez cu 40%, cand il deblochez are 34%, si tot asa. )
Unele aplicatii ce mi-au mers in primele zile, nu mai merg acum, am tot felul de bug-uri insuportabile.
Salut!
Pai sunt doua cazuri:
1)Daca e in garantie:te uiti pe certificatul de garantie si vezi daca mai e valabil, ce acopera(zgarieturi, greseli de soft etc.) mai mult ceva produs gresit de ei.
Si te prezinti cu contractul si cu garantia
2)Daca este la liber(cumparat):atunci trebuie sa te prezinti cu garantia si sa platesti reparatiile!
BAFTA! funda?