Eu am un Xiaomi Poco X3 NFC, acum eu nu stiu daca tu te-ai referit doar la cele care fac parte din modelul "Redmi Note 10s", ori la toate telefoanele Xiaomi, insa al meu nu are aceasta problema.
Oricum, un telefon nu ar trebui sa aiba asemenea probleme si daca tu spui ca nu conteaza cine suna si ca tu nu te auzi asa cum trebuie, atunci problema e clar la tine, mai exact la microfon, asadar o problema de hardware, as spune eu. Daca spui ca ai schimbat si cartela, ai resetat si retelele, atunci e clar ca problema lipsei de semnal nu poate fi inclusa.
Eu zic ca cel mai bine ar fi sa mergi cu el si cu garantia, acolo de unde l-ai luat tu, sau probabil poti la orice magazin care vinde acest model de telefon si sa le explici care e problema. Ar putea fi problema doar cu al tau, ci nu cu modelul in sine. Poate il poti schimba cu un alt telefon, din acelasi model, cu alt model de telefon din acelasi interval de pret, ori iti primesti banii inapoi.
Pers pe care o sun/ ma suna o aud perfect; dar ea nu ori distorsionat.
La alte modele am citit pe net ca se plang oamenii nu numai la al meu?
L am achizitionat online de la Vodafone. Dar un service xiaomi este pe decebal sau pe undeva anume?!
Cape certificat de garantie nu scrie nimic, cum scrie la Samsung.
Imi arata doar distribuitorul care este Gersim Impex atat.
Si sunt si pe abonament la Vodafone, asa l am achizitionat.
Dar e ciudat ca daca ies afara eu sau pers de la celalt capat ne auzim perfect unu pe celalalt. Sau varianta in care ambele pers sunt afara ne auzim perfect.
Dar in casa amandoua pers / sau fiecare la casa lui se intampla acel lucru de a nu ma auzi pe mine dar eu aud perfect.
Păi o auzi perfect fiindcă e vorba de difuzor. Dacă ea nu te aude pe tine, atunci e vorba de microfon. Și da, chiar nu depinde de model... Indiferent de modelul respectiv, anumite produse pot fi cu defecte. Al tău poate e unul dintre acelea.
Nu știu să-ți spun exact. Eu sunt dintr-un alt oraș... Încearcă să cauți cu Google Maps, mergi la ei și vezi ce și cum. Explică-le exact ceea ce-ai postat aici.
Atunci ar putea fi totuși o problemă de semnal. Eu sunt tot pe Vodafone, doar că sunt pe cartelă, nu am abonament și când stau în casă, nu pot vorbi la telefon deloc, fiindcă nu am semnal, însă afară nu am probleme. E posibil să se și ecraneze semnalul atunci când ești în casă.
Eu pana acum 2-3 zile nu am avut problema asta.
De aceea mi se pare extrem de ciudat.