Bună!
NU am, dar poţi SPUNE care-i "problema" cu el ( sau ce te interesează despre el )!
Toate cele bune.
Nu mă prea pricep la acest model de telefon :(
Totuşi, am observat că sunt destul de multe probleme legate de wi-fi ( la acest model )...
Poţi încerca mai multe metode :
1. Să închizi telefonul şi routeru-l, apoi le redeschizi şi refaci căutarea...
2. Să resetezi router-ul şi să ştergi lista de nume hotspot ( din telefon ), apoi să refaci căutarea...
3. Să încerci să faci update de soft ( la Android )...
Vezi instrucţiunile de update la linkul :
http://www.mobistel.com/......eisung.pdf
4. Să încerci să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ) din Meniul telefonului, sau "hard reset"...
Vezi instrucţiunile la linkul :
http://www.mobistel.com/......ynusT2.pdf
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Sau, duci telefonul la un Service.
O seară frumoasă.