Buna! Acum aproximativ doua luni am facut o schimbare de abonament, mentionez ca sunt pe Vodafone. Dupa cateva zile am observat ca datele mobile nu mai functionau corespunzator, aveam trafic de date undeva la 7-8 Mps. Am sunat in callcenter au incercat ei sa verifice ceva pe acolo dar totul parea in regula, au dat ceva reset a fost sesizabil mai okay. Doar ca dupa aceast reset al lor, nu mai puteam primi apeluri. Cine ma apela primea ca raspuns "numar de telefon invalid" sau "numarul de telefon format nu este alocat". Am sunat din nou la ei in callcenter, unde mi s-a spus ca ar fi o problema cu VoLTE. Au spus ca rezolva imediat, dar nu s-a rezolvat si de asemenea acum nu mai puteam folosi nici internetul in timpul apelurilor. In continuare puteam apela dar nu puteam primi apeluri. Am sunat din nou, am rezolvat pentru aproximativ doua saptamani. Si am inceput din nou sa am acceasi problema. Nu mai puteam primi apeluri si nici folosi datele mobile in timpul apelurilor. Dupa nenumarate apeluri mi s-a spus sa merg intr-un magazin fizic si sa reactivez cartela, deoarece aveam un esim. Am mers in magazin, nu se activa numarul de telefon nici pe esim nici pe sim fizic. Am incercat o cartela cu un alt numar de telefon si functiona perfect. Deci e exclus sa fie ceva cu telefonul. Am stat doua ore in magazin si mi s-a spus ca ei au incercat totul, mi au dat un nou QR code sa incerc din nou sa activez telefonul acasa dupa ce m au deconectat de la retea pentru aprox o ora, am incercat acasa din nou, si cu cartela fizica noua si cu noul esim. Am aceeasi problema in continuare, insa acum am doar date mobile. Nu mai poti primi nici apeluri si nici efectua apeluri. Mentionez ca pana a merge in magazin puteam folosi datele mobile si efectua apeluri dar nu puteam primi. Ma putei ajuta va rog cu un sfat? Ce as mai putea incerca pentru ca deja este insuportabil ce se intampla, ma plimba fie in magazin fie sa sun din nou in callcenter. De asemenea ce pot face ca sa pot fi compensata pentru aceasta situatie pentru ca de doua luni eu nu mai pot folosi serviciile corespunzator. Multumesc!
Pentru a răspunde la o întrebare trebuie să ai cont pe TPU.ro
Utilizatorii cu email-ul neconfirmat nu pot posta mai mult de 5 răspunsuri pe zi şi nu mai mult de 10 în total. Pentru a retrimite email-ul de confirmare click aici
Utilizatorul care a pus această întrebare te ignoră. Nu poţi să mai interacţionezi.
Utilizatorul care a pus această întrebare este în lista ta de utilizatori ignoraţi. Nu poţi să mai interacţionezi.
Utilizatorii avertizaţi nu pot posta mai mult de 5 răspunsuri pe zi.
Mi s-a intamplat o singura data sa nu fac update-urile lunare la telefon, tot cu Vodafonul sunt si eu si nu mai puteam suna sau primi apeluri.
A trebuit imediat sa fac update-urile telefonului si ca prin minune au revenit toate serviciile.
De atunci m-am invatat minte si nu mai aman nici macar 1 zi sa fac update-uri atunci cand telefonul imi spune sa le fac, ca sa nu ami am probleme.
Telefonul este la zi cu toate update-urile. Problema in sine nu e de la telefon, pentru ca am incercat sa folosesc numarul in alt telefon si este aceeasi problema.
Doreşti să urmăreşti această întrebare? Vei primi răspunsurile pe email.
Adaugă întrebarea la favorite
Doreşti să adaugi această întrebare la favorite?
Ce notă dai întrebării?
Înainte de a posta răspunsul, te rugăm să te asiguri că acesta nu încalcă regulamentul.
Nu ai introdus un răspuns!
Nu ai scris un răspuns pentru această întrebare, aşa că nu avem conţinut pe care să-l publicăm
Răspunsul este publicat...
Te rugăm să aştepţi ca răspunsul tău să fie trimis spre publicare.
Atenţie!
Succes!
Atenţie!
În răspunsul pe care vrei să îl postezi au fost găsite greşeli de scriere. Ele au fost corectate automat şi le poţi vedea marcate mai jos
Atenţie!
Eşti pe cale să postezi un mesaj care poate încuraja pirateria şi distribuţia ilegală de materiale pe internet. Legea nr. 8 din 1996, privind dreptul de autor şi drepturile conexe, a fost modificată semnificativ prin Legea nr. 285 din 2004, prin OUG nr. 123 din 2005, precum şi prin Legea nr. 329 din 2006, iar tu ai putea să te afli în situaţia de a le încălca acum.
În ipoteza unei acţiuni pe cale legală, TPU.ro este obligat să furnizeze IP-ul tău (13.59.89.140) şi restul datelor de identificare şi informaţiilor despre tine.
Atenţie!
Nu poţi posta acest răspuns pentru că linkul pe care l-ai inclus este suspicios, iar pe TPU pirateria nu este încurajată.
Te rugăm să nu faci referire la site-uri aflate în ilegalitate şi să nu postezi linkuri spre materiale postate pe internet fără respectarea drepturilor de autor (programe, jocuri, filme sau muzică piratată)
Nu poţi posta aceast răspuns la întrebarea aleasă!
Răspunsurile ce conţin cuvinte de genul pot fi postate doar la întrebări din categoria Dragoste şi Sex
Raportează răspunsul
Trebuie să fii logat ca să votezi
Pentru a evalua un răspuns trebuie să ai cont pe TPU.ro