| TaNaNaNaNa a întrebat:

Bună, am cumpărat acum o lună 2 un telefon de la Orange. Nu se mai încărca, arăta ca încărca dar scădea, până a ajuns la 0% și s-a oprit fără să îl mai pot reporni. L-am dus în garanție, însă îmi cerea și încărcătorul (menționez ca nu îl mai am pe cel original, am făcut schimb cu cineva din greșeală) și a scris vânzătoarea din magazinul din care l-am cumpărat ca nu se mai pornește, ca să nu dau încărcătorul. A venit după o lună, însă avea 40% baterie..am cumpărat alt încărcător, însă după ce l-am băgat la incarcat, are aceeași problemă, scade ba la 32%, la 28% și nu se încarcă. Pe fișă de garanție scrie "Defect: soft", " Piesă schimbata: soft". Mă gândeam ca e bateria de vină și să o schimb sau să îl retrimit la reparat. As putea sa cer înlocuirea telefonului? daca accepta sa il inlocuiasca, imi cere incarcatorul si tot ce am primit o data cu telefonul? Sau ce aș putea face pentru a rezolva problemă?

Răspuns Câştigător
| Necuoscut2002 a răspuns:

Daca vrei inlocuirea telefonului, trebuie sa predai tot ce ai primit cand l-ai cumparat( incarcator, cutie etc ), iar daca vrei poti sa schimbi bateria ( eu am avut aceeasi problema si am schimbat bateria). Bafta happy

1 răspuns:
| OrangeHelper a răspuns:

Salut,

In cazul in care telefonul se afla inca in perioada de garantie va trebui sa mergi cu el si cu certificatul de garantie si factura fiscala in original pentru a fi trimis in Service.

Cu prietenie,
Orange Helper.