Încearca sa o duci inapoi, mai ales daca ai bonul ar trebui sa ti o schimbe
Legal nu este obligat sa ti-o schimbe. Doar magazinele online sunt obligate. Omeneste probabil ca te va ajuta. Problema de ambalaj nu este pentru ca iei ambalajul de la noua husa si-l pui la asta si gata. Cred ca este vorba de acel ambalaj de celofan!
Eu nu vreau o alta husa de la ei. Vreau banii pentru ca pentru modelul meu de tefon nu au. Eu cand am mers respectiva domnisoara mi-a pus husa la telefon si ea a deslipit acea folie si ambalajul l-a aruncat
Ti-am spus mai sus: din pacate nu sunt obligati sa-ti dea nimic. Ai cumparat, sa fii sanatoasa! Mizeaza doar pe bunatatea lor. Doamne ajuta-ti!
Daca nu ti-o schimba, iei o forfecuta din trusa ta de manichiura si decupezi gaurile unde e nevoie. Margiile taierii le poti da cu ceva adeziv rapid, transparent (pentru fixare). Gaurile ramase in plus nu deranjeaza pe nimeni, dar rolul protector ramane nealterat.
Ei sunt obligati ca la oricemagazin saschimbe un produs in 30 de zile. Ar trebui si ei sa faca la fel. Daca reusesc sa o returnez dar sa iau tit ceva de la ei cred ca pot sa iau un alt accesoriu dar nu tot husa?
Imi pare rau dar nu este adevarat! Returnarea se poate face numai la magazinele online. La magzinele fizice nu este asa ceva. Iar aia cu 30 zile este optiunea unor magazine. Ca sa te documentezi poti suna la ANPC: http://www.anpc.gov.ro/articol/575/date-contact Nu te costa nimic.
Nu e adevarat cu magazinele online. Am returnat atatea lucruri si la magazine fizice.
Probabil ca esti o fata tanara. Citeste legea: http://www.anpc.gov.ro/galerie/file/alege/lege_449_2003_garantii_2016.pdf Prin cumpararea produsului ai inteles ca produsul nu se afla in situatia de lipsa de conformitate. Singura situatie cand poti returna produsul este lipsa de conformitate.
La tine se aplica asta: "Art. 6. - Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii
contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în
mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de
conformitate îşi are originea în materialele furnizate de consumator." Suna maine la ANPC. Daca ti-au schimbat un produs inseamna ca au dat dovada de buna vointa. Succes!
Nu voi suna. Pur si simplu merg si vad ce rezolv. Oricum am schimbat produse la firme serioase care nu ar face compromisuri dar ai si tu dreptate.