| AnaIoana55 a întrebat:

Buna am fist acum 3 zile sa mi duc telefonul la reparat nu i mai mergea display ul domnul de acolo mi-a spus ca o sa trebuiasca sa înlocui tot ecranul am acceptat suma a fost de 550 astazi am fost sa l ridic am mi-a aratat fostul ecran pe telefon era o folie dinaceea subtire ca de nou si multe bule mi-a aratat ca display uk merge ca încarca am ajuns acasa se uita sotul meu la telefon da folia jos si vede ca este spart într un colt eu dupa ce l-am luat l-am bagat în buzunar si de acolo nu l am mai scos nu aveam de ce nu era al meu domnul de la gsm mi-a spus ca am garantie 90 de zile maine ma duc la ei cu telefonul ce spune ti mi l repara nu sunt foarte dezamagita si stiu 100% ca nu este greseala mea

Răspuns Câştigător
| relian a răspuns:

Trebuia sa te uiti bine la telefon, sa il probezi, sa vezi daca functioneaza toate, butoane, lumini etc.
Ala o sa spuna ca l-ai spart iar si dai vina pe el.Deci ramane la latitudinea lui daca o sa iti repare moca sau nu.
Deci este greseala ta 100%, desi tu spui ca nu-i asa.Tu trebuia sa verifici, desi si meseriasu ar trebuie sa fie cinstit.Dar dupa cum stiic a in RO gasesti rar oameni cinstitit, trebuie sa verifici orice lucru.

3 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pe seama oamenilor analfabeți ( și naivi) ca tine fac unii bani.

| nicu991 a răspuns (pentru anonim_4396):

Si nu-s putini, sa stii. laughing

| 19flo79 a răspuns:

Partea urata e ca daca nu te crede atunci e greseala ta. Aici depinde doar de atitudinea celui de la service... happy
Garantia este pentru buna functionare a piesei inlocuite ca de spart se poate sparge in orice moment.
Oricum, acum sti sa verifici un lucru cand il iei de la reparat sau cand il cumperi happy