Codul e format din 6 cifre, ultimele sase din CNP. De asemenea, poti sa iti setezi un cod propriu, de exemplu 123456 ca sa fie mai simplu. Poti sa apelezi 444, Relatii cu Clientii, si sa rogi un consultant sa faca asta pentru tine (de asta e platit, sa te ajute). Aceasta e o masura de siguranta in cazul in care pierzi telefonul, pentru ca altfel te poti trezi cu o factura de cateva sute de euro.
Am mentionat ca este cartela, NU ABONAMENT. Nu am cum sa ma trezesc cu nici o factura. Iar codul ce mi-l cere este, cod de reincarcare pentru cartela pe care vreau sa transfer. Deci nu mai pot trannsfera din contul meu pe alt numar.
Apeleaza *100*6*4#
Sau *100#,ramura 6, subramura 4.
Apoi esti de acord cu conditiile (1) apoi mergi catre transfer (2) apoi introduci numarul si suma in euro pe care doresti sa o transferi.
Nu. Daca esti pe abonament, acel cod reprezinta ultimele 3 sau 4 cifre din CNP'ul tau. eu sunt pe Vodafone dar ar trebui sa fie la fel si pe Orange