Cu alt cablu ai incercat?
Poate acumulatorul?
Iar daca l-ai dus in service si problema nu s-a rezolvat poti merge inapoi sa faci reclamatie sau sa-i ameninti cu ANCP.
In primul rand, nu il mai duce la service gsm, du-l doar acolo de unde ai cumparat telefonul, sau trimite-l la agentii serioase. E posibil ca individul ala care cica ti-a reparat telefonul sa fi avariat ansamblul de incarcare. Incearca sa ii dai resetare din fabrica, dar nu cred ca o sa ajute.
Samsungurile au aceste probleme și din cauza softului. Dacă locuiești în București du-l la Samsung Plaza, lângă mall AFI pentru o resoftare. Ți-l va face pe loc. Fiind S2 cel mai probabil nu mai e în garanție așa că te va costa, însă nu știu să-ți zic cât.
Cel mai bine sună direct la ei. Datele de contact sunt următoarele:
Adresă: Bulevardul Iuliu Maniu 7, București 061072
Telefon:021 326 6063
Eu am avut aceeași problemă la un Galaxy S5, iar acum câțiva ani și la un Galaxy S2 și era de la sistemul de operare. Cel care "ți l-a reparat" ți-a luat, cel mai probabil, banii degeaba.
Telefonul este cumpărat de la cineva din Brăila. am garanție doar la piesa asta, dar azi nu este deschis la gsm si maine merg la service.
Ionut203445325783168323565332234567 întreabă: