Ca sa aflii daca e de la retea, baga cartela in alt telefon/stick/router 4g si vezi daca merge
daca acolo merge atunci e din telefon
incearca sa:
-activezi/dezactivezi date mobile de mai multe ori
-activezi/dezactivezi mod avion de mai multe ori
-restartezi telefonul de tot (lung apasat butonul de power)
-tot nu merge atunci reseteaza setarile de retea (cauta pe google modelul tau de telefon urmat de "resetat setarile de retea" )
-reseteaza telefonul de tot, eventual "hard" reset (iar, cauta pe google, implica oprirea telefonului, pornirea cu home si volume up apasat si apoi resetat dintr-un meniu special) resetarea hard e mult mai "deep" decat cea din setari
nimic nu merge, atunci service/garantie, e clar ca s-a stricat...
totusi, acum realizez, daca la *133# nu iti spune nimic de traficul pe internet, e foarte probabil sa fie din retea 133 e la Orange daca nu ma insel, iar Orange e Orange si tragi apa la veceu!
Probabil ai terminat internetul. Daca ai avea cost suplimentar, din cate stiu eu, ar trebui sa iti apara in acelasi mesaj.
Mi s-a întâmplat și mie același lucru de câteva ori, nu îți face griji, o să își revină după câteva minute sau ore