| Ștefi9 a întrebat:

Am o problemă de 2 zile, nu pot suna la 333 sa aflu creditul, nu merge nici la *133#, stie cineva altă metoda de a-mi verifica creditul?
Multumesc, dau funda! ❤

5 răspunsuri:
| AccountDeleted a răspuns:


Orange - Formeaza 333 in casuta de apelare. Trebuie sa mearga si vei primi SMS in scurt timp dupa solicitare.

| Cezar a răspuns:

Probabil e demagnetizată cartela și nu mai este funcționabilă, în caz că nu poți primi apeluri sau efectua. Dacă ai o astfel de problemă e de preferat să mergeți unde aveți rețeaua și s-ar putea să vă schimbe cartela dar cu acelaș număr.

| Valy4567 a răspuns:

Depinde ce îți apare. dacă nu îi dai de cap zic să te duci la Vodafone/Orange/Telekom sau unde ai rețeaua și să întrebi decât să faci vreo prostie.

| ygr3ku a răspuns:

Cel mai simplu e sa mergi la reprezentanta si sa intrebi acolo. Sau suni la "relatii cu clientii", poate te pot ei ajuta.

| geobodnaras a răspuns:

Scoate cartela din tel si bag-o din nou ca poate merge.