| valy19 a întrebat:

Bună, am și eu o problema, am un telefon Motorola G60s și nu îmi mai vibrează la notificari, îmi spune ca e în modul silențios dar nu știu cum sa îl scot, ma poate ajuta cineva? Dau fundă

8 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Ai butonul de vol pe lateral, apasa apoi apare "clopoțelul" și de acolo te descurci

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Intrii la setari sunete si activezi sunete si vibratii, după aceea faci o repornire a telefonului si va trebuii sa functioneze, daca nici asa nu va functiona atunci ultima solutie este resetarea din fabrica dar pierzi din el tot se va sterge toata memoria lui agenda numere de telefon poze tot va denenii exact asa cum l ai cumpărat fara nimic in el poze numere etc dar vor functiona toate aplicatiile sunete vibratii etc

| valy19 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Ultima soluție va fi cea cu resetarea din fabrica, am intrat și la setări și nu găsesc rezolvarea

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru valy19):

Vezi sa nu fie mai grav si sa trebuiasca resoftat cine stie ce ai sters tu din aparat si nu va mai merge cum era ai dezinstalat tu niste aplicatii ca el mergea, acum o resoftare la un centru GSM va costa 250 lei ăia nu il vor face gratis.

| mihai69 a răspuns:

Apasă pe tasta laterală de [Volum +].

| valy19 explică (pentru mihai69):

Am făcut deja asta, de acolo am aflat ca e în mod silențios

| Yordache_Samuel_1994 a răspuns:

Motorola G60s Vibrate Fix


Iordache Samuel
Bună, am și eu o problema, am un telefon Motorola G60s și nu îmi mai vibrează la notificari, îmi spune ca e în modul silențios dar nu știu cum sa îl scot, ma poate ajuta cineva? Dau fundă

Pentru a rezolva problema cu vibrația notificărilor pe telefonul tău Motorola G60s, urmează acesti pași:

Verifică dacă telefonul tău nu este în modul "Silent" sau "Vibrate". Acestea pot fi accesate din bara de notificări sau din setări.

Verifică setările de notificare pentru a vedea dacă vibrația este activată pentru fiecare aplicație sau contact individual.

Restarte telefonul.

Daca problema persistă, ar fi bine să verifici dacă nu există actualizări de software disponibile pentru telefonul tau.

Daca problema tot persistă, te recomandăm să contactezi suportul Motorola pentru asistență suplimentară

| valy19 explică (pentru Yordache_Samuel_1994):

La toate aplicațiile e la fel