Ai dreptul legal de a returna orice marfa /sa renunti la orice contract in termen de 15 zile.
Mergi inapoi cu telefonul si contractul la Vodafone si denunti contractul. E dreptul tau legal.
ATENTIE!
Poate ti-a vandut telefonul cu reducere, sa se asigure ca ai si contract, cu care sa fii "legat" de ei, iar impreuna cu abonamentul sa platesti in rate si diferenta de pret!
Tu insista sa platesti INTEGRAL telefonul dorit si sa fie liber de retea!
Pe langa faptul ca nu a fost vandut telefonul la reducere, am platit 150 de lei in plus. Am fost astazi la un magazin Vodafone unde am vorbit cu un angajat si m-a instiintat ca telefonul la liber era 797, iar eu am platit 949. Asadar, m-am ales cu asta si cu un abonament realizat la insistentele cuiva si nici macar nu am avut un beneficiu.
Sper ca ai si returnat marfa, impreuna cu contractul!
Nu te enerva tare, fii consolat ca, mai sunt mii care au patit si mai tare, si pedeasupra au fost si mandrii si bucurosi pentru telefonul primit "ieftin" sau chiar "gratis", "cadou".
Telefonul nu l mai pot returna ca e desigilat, insa avand in vedere ce s-a intamplat si cum am fost fraierit, sper ca pot sa fac reziliere. Am dat un email la sediul lor si astept raspunsul. Magazinul de unde l-am luat era inchis cand m-am dus eu.
Nu conteaza daca a fost desigilat. Va intra in categoria "rebufrished".
Doar trebuie sa te incadrezi in cele 15 zile.
Daca te refuza, anunti imediat OPC-ul.
Sunt acoperiti de lege, telefonul e si folosit. Nu am ce sa mai fac. Vreau doar rezilierea abonamentului pentru ca domnul respectiv, dupa ce i-am zis ca vreau un telefon la liber m-a i trebat cati ani am si m-a luat direct cu ofertele. Tin sa precizez ca am 18 ani, nu stiam cum e cu abonamentele si cu un contract in adevaratul sens al cuvantului. Am refuzat de nenumarate ori si s-a insistat pana m-a fraierit. Nu am fost informat in vedere cu cat dureaza sau ce presupune contractul. Mi-a dat sa semnez repede, n-am apucat sa citesc nimic.
In cazul tau, TU esti acoperit de lege.
Dar timpul trece rapid, iar daca nu actionezi imediat, atunci ramai cu paguba!
Si va fi o experienta costisitoare, pe viata.
Am sunat la ei si au spus ca nu se poate sa scap de el decat in august 2020 pentru ca am semnat.
Te-au dus cu vorba!
Nu vor sa piarda "prada" scumpa.
Mergi PERSONAL la ei, iar daca nu te rezolva pe loc, atuncianunti direct OPC!
Ei trag de timp, sa iesi din cele 15 zile prevazute de legile europene pentru returnare neconditionata.
Daca reusesc, atunci ai cumparat un telefon mai scump decat cum vind ei, si, pe deasupra, mai platesti si un abonament nedorit, timp de un an.