| pytyk001 a întrebat:

Buna am si eu o problema m-am mutat pe cosmote luna trecuta atunci mi-am activat o extraoptiune si acum mai mi-a ramas un euro si mi-am activat si acum o optiune de un euro mi sa activat aseara da nu pot sa folosc minutele zice ca trebuie sa rencarc cartela da am vazut ca mi da bagat in cont 150 de minute si mesajele ce sa fac?

Răspuns Câştigător
| Xellita a răspuns:

Trebuie sa suni la serviciul clienti sau 1234 si apesi tasta 1, apoi tasta 9, tasta 1 si tasta 0 si vei intra in legatura cu un operator cosmote. Ii spui ce ti s-a intamplat si te ajuta el/ea. Apelul este gratuit.

3 răspunsuri:
| PickUp a răspuns:

Suni la 1234 si iei legatura cu un operator (1234-1-9-1-0)> Si ii spui ce-ai patit!

| Woman2Womanro a răspuns:

Suna la cosmote si roaga-i sa te ajute