Asigura-te ca ai trafic pe numar la *123# si setarile corecte:
Menu – Settings – Wireless & networks – Mobile Networks – Access Point Names – Apasam Menu – New APN
Name: VF Internet pe Mobil
APN: live.vodafone.com
Username: live
Password: Vodafone
APN type: default
Apasam Menu – Save
Menu – Settings – Wireless & networks – Mobile Networks – Use packet data – bifat
Salut Ceva de genu am patit si eu si am plecat la reprezentantii Vodafone sa vad care este problema. Ei mi-au spus ca seterile pentru internet s-au schimbat cand am pus o alta cartela in telefon. S-ar putea sa fie cam aceeasi problema si in cazul tau. Cel mai bine este sa mergi la un reprezentant din reteaua ta, sau daca nu, poti sa te uiti la setarile pentru internet ale unui telefon asemanator cu al tau si faci in asa fel incat setarile sa fie identice. Mult succes
La fel am patit si eu... sunt pe cosmote, ar trebui sa ma duc la un reprezentant cosmote sa imi repare chestia asta sau pot sa repar eu cumva?