| Cameliaaaa a întrebat:

Am un Samsung Galaxy S3 si am o problema cu el,in sensul ca nu functioneaza mobile data. De dimineata am pornit datele mobile si nu imi apare "H-ul" acela in bara. am internet pe telefon si chiar daca nu as avea,tot ar fi trebuit sa imi apara din moment ce activez. Am dat restart de trei-patru ori,am scos bateria,am scos si cartela,dar degeaba. Ma puteti ajuta, va rog? Multumesc anticipat.

3 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Dacă situaţia nu s-a rezolvat ( încă ), poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-i9300-galaxy-s-iii/

http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-s3-hard-reset.html

http://www.hard-reset.org/......o-default/

http://www.tsar3000.com/....../index.php


ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...

Apoi, REFACI setările de net!

Sau, duci telefonul la un Service.


Toate cele bune.

| Evolution a răspuns:

S-au modificat setarile probabil, te duci cu el la Vodafone / Orange sau de unde ai tu cartela si ii rogi sa iti faca setarile, nu te costa nimic, e datoria lor.

| skorpyyy a răspuns:

Restaureaza telefonul!