| Madut a întrebat:

Azi mi-am incarcat contul Orange.Am selectat o optiune[215]si mi-au spus sa astept mesajul de confirmare dar nu l-am mai primit.Am mai selectat si tot nu mi-au trimis, imi spune "momentan serviciul nu este disponibil" Ce pot sa fac?

Răspuns Câştigător
| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Putem verifica noi pentru tine. Te rugam sa ne spui intr-un mesaj privat numarul tau de telefon. Verificam si revenim cu un raspuns.
O zi buna,
Orange helpers

3 răspunsuri:
| ovidius a răspuns:

Aştia de la Orange mai au lag.
Şi eu am încărcat în roaming cu cardul prepay-ul meu. Şi nimic. L-am mai încărcat o dată. Şi după 12ore m-a trezit taxat de 2 ori. Stai liniştit că îşi revine. Nu mai butona.

| trusk a răspuns:

Sa astepti pana isi revine, sau sa suni la serviciul client 444

| radumarius0401 a răspuns:

Da. incearca mai tarziu...
poate vei avea noroc!
de obicei portalul Orange merge brici. gasesti cam tot ce tine de retea. telefonie oferte. tot ce tine de Orange!
o unul din portalele mult mai bune decat vodaf. cosmot.