Buna!
Daca esti pe Orange suna la *100#, accesezi ramura 9 servicii si PUK, 1, 5 si ii dai activare, dar daca esti pe alta retea nu stiu cum se face.
Trebuie sa activezi mesageria vocala si serviciul non-stop. Daca esti pe Orange si ai cartela pre-pay (adica nu pe abonament), procedezi astfel:formezi *100#,apoi selectezi 9 (servicii PUK si timp liber), apoi selectezi 1 (servicii si PUK), apoi selectezi 5 (mesageria vocala), apoi selectezi 1 (activare). Odata cu mesageria vocala va fi activat si serviciul non-stop, cel care iti trimite mesaje cu apelurile pierdute cand ai tel inchis.Retine ca nu e o aplicatie a telefonului ci un serviciu optional al operatorului de telefonie, poate fi activat si pe cel mai vechi telefon mobil. Daca esti pe abonament suna la relatii cu clientii si spune-le ca doresti serviciul non-stop activat, iti vor rezolva problema imediat. Daca esti pe Cosmote intri la setari apeluri (din meniul telefonului), deviere apeluri si dai deviere catre mesageria vocala.Pe Vodafone nu stiu cum se procedeaza, dar banuiesc ca la fel ca la Cosmote.
maphiotul întreabă:
Adrian_Rosca_2000 întreabă: