Garantia este pentru defecte ascunse, de vina producatorului.
Daca defectul s-a produs din vina TA, atunci doar daca repara un service acreditat (autorizat) de producator nu poerzi garantia, chiar daca reparatia se face contra cost.
Te-au fraierit.
Trebuia sa le dai foaia de garantie, sa completeze cauza schimbarii, urmat de un act de predare a aparatului inlocuitor (cu model, serie de fabricatie etc.) si NOUL certificat de garantie pentru 2 ani (minim prevazut de lege) din momentul primirii!
Legea specifica: daca achizitionezi un aparat nou, atunci beneficiezi de minim 2 ani garantie.
De asemenea, daca se inlocuieste un aparat in timpul garantiei cu altul, acesta trebuie sa fie nou, de acelasi model sau alt model cu caracteristici cel putin similare (sau si mai bune).
Da, o vei pierde numai dacă vei schimba ecranul în altă parte și nu la service-ul autorizat, menționat de vânzător.
tipicnou întreabă: