Buna dimineața! În cazul în care serviciile prestate nu sunt conforme cu cerințele și așteptările tale, ai dreptul să faci o reclamație la OPC pentru că are rolul de a proteja drepturile consumatorilor și de a sancționa firmele care nu respectă aceste drepturi.
Înainte de a face o reclamație, ar fi bine să discuți cu reprezentanții service-ului GSM și să le explici situația și să le ceri să îți remedieze problemele. Este posibil ca aceștia să fie dispuși să facă orice e necesar că să nu faci o reclamație la OPC.
Dacă discuția cu reprezentanții service-ului nu duce la o soluție, atunci poți face o reclamație la OPC. Asigură-te că ai TOATE documentele și dovada plății pentru serviciile prestate.
În cazul în care nu dorești să faci o reclamație la OPC, poți încerca să găsești un alt service GSM de încredere pentru a remedia problemele pe care le-ai observat.
Sper că te-am ajutat și îți doresc mult noroc în remedierea problemelor cu telefonul tău. De asemenea, îți doresc un Paste fericit alături de cei dragi și multă sănătate! ❤️
Daca stii ca telefonul era fara acele defecte, te duci înapoi la ei le explici si daca nu vor sa renedieze faci reclamatie!
Update:Adineurea am rezolvat situația m-am întâlnit cu un domn la vreo 27-35 de ani care mi sa prezentat că fiind patronul service-ului și cea cerut scuze pentru defecțiune și mi-a dat și cei 100 de lei înapoi (care i-am dat la înlocuirea bateriei ) va mulțumesc tuturor pentru răspunsuri Paste fericit alaturi de cei dragi vouă vă doresc!
Ionut203445325783168323565332234567 întreabă: