| FredericChopin a întrebat:

Buna dimineața dragi prieteni, adineauri mi-am ridicat telefonul de la "GSM SERVICE" cică e "autorizat" chipurile in fine eu l-am dus să-i schimb bateria dar a venit mai defect decât era înainte, acum prezintă următoarele defecte
-are o linie galbena pe display (datorita faptului că l-au băgat intr-un fel de menghina pentru prindere (normal era să folosească elastice )
Rama e ciobita(tura trecură când l-am dus la "colt de strada" nu se vedea că a fost umblat in el.
Butonul up volum funcționează destul de greu.
Blițul da eroare.
Ce credeți pot să-i fac reclamație la OPC?
Sincer am vrut sa mă duc peste ei dar prietenul cu care eram m-a sfătuit să nu o fac, ce credeți? Se mai poate rezolva ceva? Prietenul meu zice că nu prea că trebuia verificat atunci când mi l-au dat, ceva sfaturi/păreri? Va mulțumesc pentru atenție pentru care ați avut-o să citiți până aici, va doresc un paste fericit alaturi de cei dragi vouă, fericire, bucurie va pup și nu uitați să fiți atenți la cine vă duceți telefonul mai degrabă "la colt de strada " a era să uit costul reparatiei~100 lei +5lei (atenție).

Răspuns Câştigător
| NumănumescBrBr a răspuns:

Buna dimineața! În cazul în care serviciile prestate nu sunt conforme cu cerințele și așteptările tale, ai dreptul să faci o reclamație la OPC pentru că are rolul de a proteja drepturile consumatorilor și de a sancționa firmele care nu respectă aceste drepturi.

Înainte de a face o reclamație, ar fi bine să discuți cu reprezentanții service-ului GSM și să le explici situația și să le ceri să îți remedieze problemele. Este posibil ca aceștia să fie dispuși să facă orice e necesar că să nu faci o reclamație la OPC.

Dacă discuția cu reprezentanții service-ului nu duce la o soluție, atunci poți face o reclamație la OPC. Asigură-te că ai TOATE documentele și dovada plății pentru serviciile prestate.

În cazul în care nu dorești să faci o reclamație la OPC, poți încerca să găsești un alt service GSM de încredere pentru a remedia problemele pe care le-ai observat.

Sper că te-am ajutat și îți doresc mult noroc în remedierea problemelor cu telefonul tău. De asemenea, îți doresc un Paste fericit alături de cei dragi și multă sănătate! ❤️

3 răspunsuri:
| dolceromania a răspuns:

Daca stii ca telefonul era fara acele defecte, te duci înapoi la ei le explici si daca nu vor sa renedieze faci reclamatie!

| sierra1 a răspuns:

Vorbeste cu "meseriașul" sși dacă n-ai rezultate, du-te la opc

| FredericChopin explică:

Update:Adineurea am rezolvat situația m-am întâlnit cu un domn la vreo 27-35 de ani care mi sa prezentat că fiind patronul service-ului și cea cerut scuze pentru defecțiune și mi-a dat și cei 100 de lei înapoi (care i-am dat la înlocuirea bateriei ) va mulțumesc tuturor pentru răspunsuri Paste fericit alaturi de cei dragi vouă vă doresc!