Bună!
Garanţia NU acoperă defectele "mecanice" produse de lovire/căderi!
Dacă le-ai spart/crăpat, atunci va trebui să plăteşti contravaloarea reparaţiei
De asemenea, Garanţia NU acoperă uzura normală datorată folosirii telefonului.
Ea se referă la DEFECTE datorate producătorului!
Dacă telefonul prezintă astfel de defecte, atunci mergi la un Service menţionat în Certificatul de Garanţie; ai nevoie de C.I. a cumpărătorului INIŢIAL + Factura/bon fiscal + Certificatul de Garanţie...
Toate cele bune!
Fara dovada ca dispozitivul a fost cumparat de la distribuitorul respectiv, raspunsul e nu. In plus, garantia acopera defectiunile software si hardware din fabrica. Nu cred ca acopera si uzura normala a produsului. Daca ecranul si spatele au suferit defectiuni din vina ta, nici nu se poate discuta de garantie.
Daca din alte motive doresti schimbarea pieselor, e bine sa apelezi la service-ul distribuitorului. Asta pentru ca, desi vei plati inlocuirea componentelor, garantia nu se pierde. Dar ai nevoie de documentatia necesara (certificatul de garantie si actul de identitate a celui care a cumparat, bon sau factura).
Pentru ca mi s-a spart ecranul si spatele e putin julit =)
User252426 întreabă: