| Julia1188 a întrebat:

Buna seara!
Acum o luna de zile am cumparat de pe un site online 2 cartele Telekom. Le-am activat, am primit optiunea de 6 euro si nimic nu a fost in neregula, pana azi cand am primit un mesaj pe ambele numere cum ca am reincarcat 5 euro prin reincarcare directa, ceea ce eu NU am facut. Am sunat la relatii cu clientii si le-am spus si au zis ca probabil cineva a gresit numarul, dar ma gandesc oare gresea cineva ambele numere la aceeasi ora aproxiimativ? Respectiv 17:16 si 17:18. Am crezut ca poate exista vreo promotie de la ei, dar doamna de la relatii cu clientii nu a mentionat nimic de asa ceva. Vi s-a mai intamplat asa ceva? Ma asteptam ca persoana care a gresit sa dea un semn ca sa ii transfer creditul, dar nu am primit absolut nimic. Nu stiu ce as putea face in situatia asta. Voi ce credeti?

4 răspunsuri:
| DenDenX a răspuns:

Mai suna odată și vezi ce spune.

Posibil sa se schimbe situația

| gabicoo a răspuns:

Așa și ce te deranjează! Cine ți-a făcut pomană să fie sănătos.

| Cresta a răspuns:

Da, e posibil sa fi gresit numerele. Daca are si ala 2 cartele. Ciudata coincidenta. Din pacate nu poti sti care sunt numerele pe care a vrut sa le incarce ca sa-i trimiti banii. Daca e inspirat sa se uite pe chitante si sa-ti scrie, ii trimiti.

Bula
| Bula a răspuns:

Cabd ai cumparat cartelele, cat ai platit pentru ambele?