99% sansa daca e dovedit ca nu din vina ta s-a produs defectiunea, daca incearca sa faca un abuz spune-le ca te simti litigios fata de actiunile lor, asta e metoda prin care sa ii anunti ca esti dispus sa ii dai in judecata fara a suna a amenintare care ar fi in defavoarea ta in instanta daca pot dovedii ca i-ai amenintat. Deci pas cu pas, te duci pe site-ul firmei de unde ai cumparat, vezi contact, suni, "va rog sa imi spuneti o locatie a unui service al firmei dumneavoastra unde pot preda produsul defect aflat in garantie" te duci la sevice, "Buna ziua, produsul cumparat de la magazinul firmei dumneavoastra s-a defectat, iar conditiile garantiei sunt indeplinite sa pot beneficia de ea"
predai telefonul "astept sa fiu contactat cu alte informatii la numarul..., la revedere" daca fac figuri, "as dori sa vorbesc cu un manager" ii explici problema daca refuza ii zici "ma simt litigios fata de actiunile dumneavoastra, va rog sa reconsiderati situatia. " daca iar refuza sa te rezolve singura cale e sa ii dai in judecata, si nu vad de ce nu sa ii dai in judecata, e o experienta de viata necesara, chiar si cu un avocat din oficiu, e o experienta buna de viata, trebuie sa treci prin tribunale ca sa intelegi cum sta treaba. Dar nu cred ca se ajunge acolo.
100%.Daca telefonul nu are urme de lovituri sau sa fii intrat apa in el ..nu isi pierd clentii pentru un telefon.eu m-am luat un zte de la cosmote si dupa ceva timp se stingea singur si imi si cazuse jos avea lovituri.l-am dus la garantie si au constatat ca nu din cauza loviturii de stinge ci de la soft.si mi l-au reparat.
Te duci cu telefonul si cu garantia de unde l-au cumparat.si le spui cum s-a intamplat... daca se poate repara, til repara. daca nu iti da altu