Simplu. Îl duci înapoi în shop şi semnalezi defectele. Îl repară sau ţi-l schimbă. Eu am avut un Sansung Mini2 şi se tot restarta şi făcea figuri wi-fi-ul. Mi-au schimbat placa de bază. Asta se întâmpla la Orange, acum 1 lună de zile.
Buna si eu am patit asa cu microfonul iti recomand sa il duci la garantie si ii spui ca nu functioneaza microfonul si ca nu iti citeste sim-ul ca daca esti pe garantie nu platesti reparatia.iar daca il duci la shop cica pierzi garantia. P.S.
NU ii spune ca l-ai scapat pe jos
Daca telefonul nu a suferit socuri mecanice, adica sa-l trantesti, scapi pe jos etc. te duci cu el la garantie si le prezinti problemele
Ideea este ca eu as vrea sa imi iau banii inapoi in cel mai fericit caz, sau macar sa mi-l schimbe cu altul! ) Chiar nu este nici o conditie sa pot face asta?