Bună!
Înţeleg că ( încă ) îl poţi deschide/debloca şi NU ai uitat codul - cel puţin, aşa se subînţelege din întrebarea ta :)
Deci, poţi să intri la "Securitate" şi ANULEZI opţiunea de blocare cu cod; iar mâine ( spre exemplu ) o activezi IAR şi atunci vei putea să bifezi şi opţiunea de recuperare pe mail!
Dacă, totuşi, ai UITAT codul şi nu mai poţi să-l deblochezi, atunci NU mai ai altă variantă decât să faci un "hard reset" :(
Dacă situaţia nu s-a rezolvat ( încă ), poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-i9300-galaxy-s-iii/
http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-s3-hard-reset.html
http://www.hard-reset.org/......o-default/
http://www.tsar3000.com/....../index.php
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Sau, duci telefonul la un Service.
Toate cele bune.
Din pacate nu ai alta varianta decat Hard Reset-ul. Data viitoare sa-ti pui toate pozele pe cloud sa eviti problemele de genul acesta.
Vei pierde contactele fotografiile si etc doar daca le ai salvate pe telefon daca ele sunt salvate spre ex contactele pe cartela ori contul google cand te vei loga din nou la cont vor aparea si contactele daca pozele muzica video nu le ai salvate in card le vei pierde. w
Si eu m-am confundat cu asemenea problema odata si a trebuit sa sun la vodafon (de acolo mi-am luat telefonul) si am cerut PUK-ul. Acela este singurul cod care m-a salvat. Mie mi-l cerea atunci cand deschideam telefonul (cand era blocat). Fara PUK nu reuseam.
Poate o sa te salveze si pe tine. Succes