Întrebarea ar fi : dacă înainte de asta aveai viteza normală de internet, dacă ai acoperire 4G sau măcar 3G. Dacă da, atunci dacă ai deschis măcar un tichet la Orange să raportezi problema sau măcar "dacă ai mers într-un magazin Orange să ceri o analiză mai amănunțită cartelei tale SIM" pentru că mai demult mama mea a pățit același lucru pe cartelă prepay și am aflat la magazin că acel SIM nu era unul 4G. În fine, acum cam toate cartelele SIM sunt 4G. Poate nu ai setările pentru internet configurate corect sau pur și simplu ai depășit limita. Eu sunt pe Vodafone, dar după câte știu Orange oferă nu știu câți GB de trafic din care numai câțiva sunt la viteză 4G. Dacă depășești limita, viteza va scădea. Tu știi ce oferă ai, ce facilități ai. Poți suna la Relații Clienți, le poți scrie email sau mergi în magazin Orange. Lor trebuie sa le raportezi problema, ei au tehnicienii care pot verifica mai amănunțit.
Și ce joc ai descarcat tu la 16 GB pe A40? Chiar sunt curios. Pentru că eu am A71 tot de la Samsung și cel mai enorm joc pe care l-am descarcat pe mobil a fost fortnite ( 8 GB de date suplimentare în joc). Apoi Real Racing 3 care are 5 GB, Grid Autosport - 5 GB, Call of duty mobile - 3 GB, PUBG cam tot pe acolo. Până în prezent fortnite a întrecut pe toate.
Folosesc telefonul ca si hotspot, am acoperire 4G in tot orașul,am incercat si pe telefonul mamei si al tatălui, aceleași viteze. Nu inteleg cum de un an de zile nimeni, absolut nimeni, nu s-a sesizat cu o reclamație sau ceva, sau poate s-a sesizat cineva si pur si simplu nu-i intereseaza.
Poți face tu o sesizare la Orange. Și eu am pățit cu internetul asemănător când am avut Orange, se întâmplă ca acel 4G să apară, apoi să dispară singur. Apoi viteza scădea mult și am făcut tichet după tichet. Ei, cei de la Orange spuneau că nu văd nimic ca fiind în neregulă. Însă eu am insistat, le-am trimis dovezi cu speed test, apoi după o consultare mai amănunțită au găsit și neregula. O antena din zona mea care era defectă și, ziceau ei, că o vor fixa. A mai durat încă 1 lună până au fixat ei problema, dar măcar au făcut ceva. Apoi am trecut pe Vodafone, aici din altă locație. Între timp m-am mutat, locație diferită cu cea de la Orange. Și aici se întâmplă să rămân fără NET, 4G dispărea și rămânea off-line ca și cum mi-ar fi dat cineva flood IP. După vreo 6 luni de tichete, capturi de ecran, insistențe la suport pe această temă, au rezolvat problemele. Astăzi, după 4 ani, dar problema nu a mai existat niciodată. Se mai deconectează când mai fac ei revizii în rețea, în rest nu se mai întâmplă.
Dacă de 1 an zici că se întâmplă problema, iar tu nu ai sesizat asta... Uite dovada cum încă avem mentalitatea de român "lasă, că merge și asa" și acceptăm situația așa cum este în loc să luăm atitudine când trebuie. Într-un an făceam Biblie de sesizari.
In acest moment, descarc un soft de 471 mb de pe un site de arhive, si descarc cu 200kbps-88, 9kbps,o viteza execrabila! Personal degeaba ma sesisez la cei de la Orange,nu o sa ii intereseze, ei primesc banu', las' ca merge. Chiar nu stiu ce sa mai fac, pana si in Windows am schimbat setari de retea, dar absolut nimic, pe telefon apare 4G+ dar degeaba... Am sa pun o poza mai jos, ca idee, sa se vada ce viteze am acum.
https://imgur.com/a/0zKV9Aw
anonim_4396 întreabă:
User252426 întreabă: