Duceti-va cu carlela sau hardia cu codul de reincarcare si cu telefonul la un centru ORANGE si explicatile problema. Poate fi o eroare de server de la ei dar m-as mira sau sa aveti o problema in telefon - un fel de virus.Luati si telefonul cu dvs., o carlela sau cod nou de incarcare cu 5 euro si punetii pe cei de la un centru ORANGE sa faca operatiune de reincarcare - ei o pot face direct ca dvs. cu telefonul sau de pe pc-urile lor direct in server in contul numarului dvs.Incercati asa, e cel mai bine.
Cat de des incarci cartela prepay? Suna la *100#, alege optiunea 5 (Contul meu), apoi 1 (Optiuni active), pentru a verifica daca ai activa vreo optiune de 5 euro despre care nu stii si care se reactiveaza o data pe luna sau de fiecare data cand pui credit. Acea reactivare automata poate fi dezactivata, iar creditul nu mai dispare instantaneu din acest motiv.
Salut,
Te rugam sa ne oferi numarul tau de telefon, in privat, pentru a putea verifica situatia.
O seara frumoasa,
Orange Helper
anonim_4396 întreabă:
aledior123 întreabă: