| madalinrazvan a întrebat:

Am o intrebare. Mi-am spart telefonul si ma gandesc sa-l duc la garantie. Tin sa mentionez ca e un Samsung j3 2017. Garantia fiind de la Telekom. Este spart in colt. O sa-mi ceara bani daca-l repara sau mi-l repara gratuit? Multumesc

3 răspunsuri:
| dannyel86 a răspuns:

Telefonul a fost deteriorat din neglijenta ta. Garantia nu acopera decat erorile fizice sau de software din fabrica. Vei plati in service pentru reparatia telefonului, daca vrei sa-l ai ca atunci cand a fost cumparat.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Poti sa il duci oriunde ca tot bani vei da pe reparatie, odata ce l ai stricat adio garanție, nu il repari gratis.

| XYZ02 a răspuns:

Garantia nu acopera reparatia daca a fost din vina ta, iar daca vrei sa ii schimbi display-ul asteapta-te la un pret de 200+.
Mai bine mai il utilizezi asa ceva timp pana iti cumperi altul, parerea mea este ca un j3 nu merita reparat(la un cost redicat bineinteles)