Daca este in garantie, du-l la un service pentru un diagnostic.
Pentru a fi sigura si a nu cheltui bani aiurea, cauta pe cineva cu care poti face schimb de baterii. Daca nu observi nimic schimbat intr-o zi obisnuita, sigur este de la telefon, nu de la baterie.
Fa un reset factory si vezi daca e vreo schimbare. incearca telefonul fara sa instalezi nimic in afara de ceea ce vine din fabrica. incearca alt incarcator, preferibil tot marca Samsung.
schimba bateria si verifica daca e problema
asta e ceea ce o sa iti faca in primul rand intr-un service. apoi o sa mearga la ceea ce e mai rau...placa.
Am avut si eu aceeasi problema, dar cu J3 2016. Schimbasem bateria, dar nu a avut niciun efect. Schimba USB-ul de la incarcator, de fiecare data cand aveam aceasta problema cu incarcarea (ajunsese sa se incarce 5% intr-o ora) mereu o rezolvam cu schimbarea USB-ului.
Exact asa am patit ieri
L-am pus la ora 2 si a stat pana la 9 seara(era 80%)
Asta e a 2 a oara cand patesc asa.