Te duci cu telefonul inapoi de unde l ai cumparat, si daca ei constată ca este defect, ori il trimit ei in servisul lor si il repară gratuit, ori i ti dau ei alt telefon magazinul, sau banii inapoi, du te cit mai repede cu telefonul nu sta.
Nu știu sigur dacă va rezolva problema, dar merită încercat. Dacă problema este de software :
1.Copie de rezervă la toate datele prin HiSuite/Google backup
2.Hard reset. Trebuie să intri în meniul de recovery pentru Hard Reset. Pentru asta, ai două posibilități (închizi telefonul, apeși atât butonul de Power cât și butonul -volum și ține apăsat 7-10 secunde ). Selectezi prima dată clear cache, apoi factory reset / erase all data (rom).
Sau mai poți intra în meniul de recovery prin comandă direct către dispozitiv prin suita ADB (un cmd mai special care-ți permite să comunici cu dispozitivele Android prin text, prin comenzi), identic cu cmd-ul sistemelor de operare, folosit ca interfață de comunicare de tip text, ceea ce vezi pe telefon este de fapt interfața grafică (îți explic în privat, mai întâi încearcă prima variantă cu recovery din butoane).
După Hard Reset, cauți actualizări posibile de soft, actualizări EMUI (setări - > actualizare sistem) sau din aplicația HiSuite.
Dacă problema persistă și acest glitch n-a fost rezolvat, înseamnă că undeva este o problema hardware.
În situația asta du-l la garanție! Trebuie verificat ecranul.
Mergi la service si vb cu baietii de acolo, ei o sa explice mai bine!