Bună!
Probabil că ai "încercat" mai multe variante de coduri, sau l-ai introdus GREŞIT de mai multe ori...
Bănuiesc că ai format 222 şi ai încercat reîncărcarea.
După trimiterea codului de reîncărcare ai încercat să suni la 333?
Chiar dacă nu ai primit mesajul de confirmare, poţi suna la 333 şi e POSIBIL să-ţi fi încărcat contul.
Dacă NU s-a reîncărcat contul, atunci formează 222urmat de codul de reîncărcare şi apeşi tasta de apelare : se va reîncărca automat.
Apoi, la 10 minute poţi suna la 333 să vezi creditul.
Dacă NU reuşeşti, atunci să suni la "Relaţii Clienţi" ( telefon 444 sau 021.203. 3033/apel taxabil ) sau trimiţi un e-mail de la :
http://www.orange.ro/contact/
Toate cele bune.
User252426 întreabă: