Digi nu mai oferă suport pentru mesagerie vocală, ei folosesc in loc de mesagerie vocală, serviciul "Missed Calls", adică, in momentul în care clientul nu se află în raza de acoperire sau dacă are cartela dezactivată/telefonul închis, apelurile vor fi redirecționate către centrul de mesagerie Digi, adică către numărul : 0770000050/60
Cum nu poți customiza în niciun fel acest serviciu, nu văd de ce ai dori să-l dezactivezi, având în vedere că te înștiințează de apelurile pe care le-ai pierdut. Poți șterge efectiv numărul (centrului de mesagerie)din setările telefonului, chiar din aplicația "telefon", redirecționarea apelului (Când nu este disponibil). Ștergând numărul, nu se vor mai face redirecționări atunci când cartela este offline/dezactivată, prin urmare, nu vei mai primi notificările apelurilor pierdute.
Cu telefon la *777
altfel, e mult mai complicat, trebuie sa gasesti nr de tel de mesagerie, si sa bagi coduri sau sa freci meniuri pana faci toate redirectarile