Bună!
Este posibil să fie DEFECTĂ bateria sau încărcătorul :(
Verifică dacă se încarcă conectat la Pc/laptop cu cablu USB...
Dacă se încarcă, atunci e defect încărcătorul; dacă nu se încarcă, atunci poate fi defect acumulatorul.
Poţi încerca să faci şi "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hard-reset.com/samsung-i9100-galaxy-s2-hard-reset.html
http://www.hard-reset.org/......fety-step/
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-i9100-galaxy-s-ii/
http://factory-reset.blogspot.ro/......reset.html
http://www.tsar3000.com/....../index.php
http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Dacă nu reuşeşti să rezolvi "problema", atunci duci telefonul la un Service.
Toate cele bune!
Tine apasat pe buton volum mai tare, buton home, si buton power, o sa-ti apara un meniu, cauta acolo reboot, wipe data, asa ii dai reset, poate merge dupa
Închide telefonul, scoate bateria, după 10 minute o introduci înapoi şi pune-l la încărcat; dacă situaţia nu se remediază, să încerci să faci hard reset...