Prima data te dezaboneaza. Pe urma te bat la cap recuperatorii, pw urma te dau in judecata
După 60 de zile se întrerupe abonamentul. Apoi se trece la recuperarea sumei prin tribunal, etc.
Si de ce nu ați plăti-o, dacă ați beneficiat si v-ati bucurat de serviciile firmei in tot acest timp (internet, cablu TV etc)?
Daca nu aveti suficienti bani, imprumutati de undeva suma necesara, fiindca altfel veti plăti mult mai mult (bani, nervi, avertismente, stres, etc ) si chiar nu merită. Linistea e mai de pret...
Daca considerati că vi s-a facut o nedreptate in privinta facturii, faceti o cerere scrisa si mentionati motivele, iar totodata, solicitati desfasuratorul cu toate convorbirile telefonice din lunile respective (nationale si internationale).
Se intampla ca iti opresc abonamentul. Daca nu o platesti nici luna viitoare se supara si apar penalizari. La un moment dat pot sa te dea in judecata ca sa platesti, si se pune proprire pe salariu pana recupereaza toata lumea,
Ai grija si eu sunt la Telekom si cateodata fac ei greseli si incurca facturile, Intreaba vorbeste cu ei, (daca nu stii sa fi facut cost suplimentar) La mine mi se mai intampla asta ca sunt neatenti
Anonimul205 întreabă: