Salut,
Te vom contacta prin mesaj privat pentru verificarea situatiei.
O zi buna,
Orange Helper
Hmmmm eu te sfatuiesc sa mergi la Orange sau de unde ai achizitionat telefonul. S-ar putea sa fie o problema la abonament sau telefon. Daca e la telefon e ceva din setari si ti-l vor face ei. Succes. Daca mai ai nevoie de vreun sfat lasa-mi id-ul tau.
Pai este posibil daca te-ai abonat la un program precum fun2cell sau altele. Aceste programe iti trimit un mesaj in fiecare saptamana si iti adauga cost suplimentar chiar daca tu nu faci nimic. Daca te-ai abonat nu mai ai ce face. Poti primi un mesaj prin care iti zice ca daca nu mai vrei sa fii abonat sa scrii STOP si ince ceva cuvant.
Sper ca te-am ajutat, poti cere un desfacurator.
Si eu am patit exact la fel Este posibil ca abonamentul tau sa nu se fi activat inca. Eu asa am patit
User252426 întreabă: