| anndrada98 a întrebat:

mi-am cumparat un Iphone 5s la liber si am abonament delfin la Orange dar intampin o problema... Acuma 2 zile am facut cost suplimentar 0, 12 euro ok trecem cu vederea azi am vazut ca am cost 0, 24 euro in conditiile in care am net, minute si mesaje si nu am dat mesaj sau sunat in alte retele sau ceva de genu si am folosit wifiul de acasa deci de ce am facut cost? Fundita happy

4 răspunsuri:
| OrangeHelper a răspuns:

Salut,

Te vom contacta prin mesaj privat pentru verificarea situatiei.

O zi buna,
Orange Helper

| Ruxandra15 a răspuns:

Hmmmm eu te sfatuiesc sa mergi la Orange sau de unde ai achizitionat telefonul. S-ar putea sa fie o problema la abonament sau telefon. Daca e la telefon e ceva din setari si ti-l vor face ei. Succes. Daca mai ai nevoie de vreun sfat lasa-mi id-ul tau.

| OllaM a răspuns:

Pai este posibil daca te-ai abonat la un program precum fun2cell sau altele. Aceste programe iti trimit un mesaj in fiecare saptamana si iti adauga cost suplimentar chiar daca tu nu faci nimic. Daca te-ai abonat nu mai ai ce face. Poti primi un mesaj prin care iti zice ca daca nu mai vrei sa fii abonat sa scrii STOP si ince ceva cuvant.
Sper ca te-am ajutat, poti cere un desfacurator.

| 3Lorre a răspuns:

Si eu am patit exact la fel laughing Este posibil ca abonamentul tau sa nu se fi activat inca. Eu asa am patit happy