Bună!
Cel mai probabil, este o eroare de soft...
Poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hard-reset.com/samsung-i9100-galaxy-s2-hard-reset.html
http://www.hard-reset.org/......fety-step/
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-i9100-galaxy-s-ii/
http://factory-reset.blogspot.ro/......reset.html
http://www.tsar3000.com/....../index.php
http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Sau, duci telefonul la un Service.
Toate cele bune.
Trebuie sa reinstalezi programul de operare, asa am patit si eu cu tableta mea. Altceva nu cred ca poti face. Daca mai ai garantia, du-te la producatorul de unde l-ai cumparat si raporteaza-i problema.
Sper ca te-am ajutat!