| Assy99 a întrebat:

Buna, tuturor!
Nu știu cât este posibil, nu știu nici dacă este posibil. Întreb pentru ca am nevoie și poate voi mai știți, poate ați trecut printr-o situație și poate ma puteți ajuta.

Un apropiat are o cartela Vodafone primită de la serviciu, o are de ani buni și numai pe aceasta a folosit-o constant pentru apeluri și rar pentru mesaje. Astăzi am încercat sa îl sun, însă cum apelam, cum intervenea o voce in engleză zicând "you have dialed an invalid number, please check the number and try again.".
Ce s-ar putea face in aceasta situație? Numărul este pierdut? As putea recupera cumva numărul?

5 răspunsuri:
| Iote a răspuns:

Numarul este al tau sau al cunoscutului? Pentru ca la urma spui: "As putea recupera cumva numărul?"
Daca nu ai gresit numarul, inseamna ca firma care i-a dat telefonul (si cartela) i-a retras aceasta favoare. Si a inchis abonamentul. Numarul nu mai poate fi folosit.

| Assy99 explică (pentru Iote):

Nu este numărul meu, ci al cunoscutului. Dar sunt implicată direct in situație și de asta am formulat astfel. Scuza-mi confuzia provocată.
Numărul nu este greșit, nu doar mie mi s-a întâmplat sa fiu întâmpinată de același mesaj când am apelat. Însă, dacă ar fi sa fie cum imi spui tu, nu ar fi corect sa primească o înștiințare de orice fel?
Ar putea exista posibilitatea sa se fi format un circuit al cartelei?

| Iote a răspuns (pentru Assy99):

Daca si altora li se intampla, e clar, numarul a fost inchis. El mai lucreaza acolo? Daca nu mai lucreaza, nu primeste nici o instiintare. I se retrage numarul si gata. Unele societati pastreaza numerele daca sunt importante pentru clienti si contracte. Dar poate la el nu a fost cazul. Sau firma e mica si nu isi permite abonamentul...

| Assy99 explică:

Nu știu de ceilalți angajați încă nimic.
El lucrează in același loc de 30 de ani. Asta m-a surprins de fapt, lucrând, fiind prezent la locul de munca zilnic, ar fi meritat o înștiințare, chiar și dacă nu se mai puteau întreține cheltuielile cu abonamentul angajaților, deși nu cred, din câte știam, este cel mai mic abonament făcut vreodată.

| frum a răspuns (pentru Assy99):

Probabil a expirat contractul cu firma si cei din conducere nu au urmarit treaba asta( toti avem multe altele pe cap), cu siguranta daca cineva stia ca se va intampla asta, anunta. Sa intrebe salariatul frumos la conducere daca au avut loc modificari in legatura cu cartelele Vodafone deoarece, daca da, este important sa procure una noua cat mai repede si sa anunte partenerii de afaceri/colegii.