anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Acum 1-2 saptamani mi-am achizitionat de la Orange un terminal nou, la abonament. Intre timp, mai exact ieri am scapat telefonul de la aproximativ 50-60 cm, mi-a cazut din buzunar si s-a fusirat display-ul si nu mai raspunde la nici o comanda...

La achizitionarea telefonului mi-a fost propusa oferta sa-mi fac asigurare la el. Fiindca nu am avut niciodata probleme de acest fel, am refuzat s-o fac atunci, pe loc. Insa am inteles ca se poate face in decurs a 30 de zile de la achizitionarea telefonului.

Acum vine intrebarea, daca merg in acest timp pana la 30 de zile si imi asigur telefonul, este vreo sansa ca cei de la Orange sa-mi asigure telefonul ca fiind in regula, fara probleme si sa merg peste cateva zile ca si cum l-asi fi scapat si s-a fisurat?

Răspuns Câştigător
| victor30 a răspuns:

Poti incerca, daca accepta sa iti faca asigurarea fara sa vada telefonul doar cu factura si cu garantie este ok, daca nu asta este.

1 răspuns:
| Ionait a răspuns:

Si crezi ca ei nu o sa vada o crapatura pe ecran cand te duci cu telefonul la ei? Sau ca nu raspunde la nici o comanda?