Telefonul are soft-brick(nu poate accesa sistemul de operare sau nu mai are sistem de operare). Incearca sa-pornesti in bootloader(Volum jos, Power și Home)si cu ajutorul butoanelor de volum si a butonului Power acceseaza Recovery mode. Dupa accea cauta pe cyanogenmod os-ul de s3, descarca-l, pune-l pe sdcard si baga-l in telefon(daca nu ai card :prin intermediul unui cablu de date conectat la pc pune os-ul pe telefon dar ininte de asta cauta in acel meniu ''mount usb sortage''' si selecteaza-l. Daca pc-ul il gaseste pune os-ul intr-un folder. Dupa accea cauta folderul din recovery selecteaza-l si asteapta. Daca apar errori incearca sa dai resetare din fabrica. Daca merge si iti va aparea ca se instaleaza os-ul, descarca Gapps.apk(google apps) pe pc si fa acelasi lucru(fara resetare din fabrica). Daca nu merge ceva sau nu intelegi trimite-mi adresa ta de faccebook si discutam acolo.
Du-l la un service autorizat, posibil ca telefonul este virusat sau lipsa de sistem de operare.
Bună!
Îl pui la încărcat timp de 2-3 ore şi, apoi, FĂRĂ să-l scoţi de la încărcat, să încerci să vezi dacă se deschide corect.
Dacă se deschide, atunci e ok şi este posibil să fi fost descărcată/defectă bateria.
Dacă nu se deschide deloc sau face la fel, atunci poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-i9300-galaxy-s-iii/
http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-s3-hard-reset.html
http://www.hard-reset.org/......o-default/
http://www.tsar3000.com/....../index.php
Eventual, vezi şi metodele de la linkul :
http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Dacă nu reuşeşti să rezolvi "problema", atunci duci telefonul la un Service.
Toate cele bune!