Bună!
Din ce spuneţi dvs, eu "înţeleg" că a expirat perioada minimă contractuală de 3 luni!
TREBUIA să citiţi cu ATENŢIE Contractul pe care-l aveţi :
"3. Durata Contractului
Contractul intră în vigoare la data semnării lui de către părţi şi este încheiat pe Perioada minimă
contractuală stabilită cu Clientul şi indicată în Partea I a Contractului. Perioada minimă contractuală începe
de la prima Dată de facturare ulterioară Activării.
În cazul în care nici una dintre părţi nu notifică în prealabil cu cel puţin 30 de zile celeilalte părţi intenţia
de a înceta Contractul la data expirării Perioadei minime contractuale sau la data expirării unei perioade
pentru care s-a prelungit Contractul, acesta se prelungeşte tacit pe perioade determinate succesive egale
cu Perioada minimă contractuală, conform art.1.2 din Secţiunea 1 a TCG."
Conform prevederilor din Contract, dvs ar fi TREBUIT să NOTIFICAŢI în scris ( prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire ) Orange despre intenţia de a rezilia Contractul la data de expirare a celor 3 luni minime contractuale!
Înţeleg că NU aţi făcut acest lucru, astfel Contractul a fost prelungit AUTOMAT pe ÎNCĂ 3 luni - pentru care TREBUIE să plătiţi abonamentul aferent.
Iar ÎNAINTE cu cel puţin 30 zile de a EXPIRA această nouă perioadă contractuală trebuie să NOTIFICAŢI în scris Orange despre intenţia de a rezilia Contractul ( după cum se explica mai sus ).
Sau, puteţi renunţa unilateral, mai devreme faţă de acest NOU termen, cu plata abonamentului rămas ( pe lunile rămase din noua perioadă contractuală ) - vezi mai jos :
"8. Încetarea Contractului
Contractul poate înceta după cum urmează:
a) prin acordul părţilor;
b) prin reziliere conform art.1.16 din TCG;
c) prin denunţare unilaterală, solicitată de Client, cu un preaviz de cel puţin 30 de zile calendaristice, şi cu
plata de juste despăgubiri egale cu valoarea abonamentului înmulţit cu numărul de luni rămase până la
expirarea Perioadei minime contractuale, conform art.1.17 din TCG. Nerespectarea termenului de preaviz
conduce la considerarea ca neconformă a solicitării de denunţare a contractului;
d) la data primirii notificării, fără intervenţia instanţei de judecată şi fără alte formalităţi, în cazul în care
Clientul persoană juridică îşi încetează activitatea, devine insolvabil, este iniţiată o procedură de lichidare
împotriva acestuia sau în caz de deces al Clientului persoană fizică;
e) în orice alte cazuri prevăzute în Contract sau legislaţia aplicabilă.
Încetarea Contractului nu exonerează părţile de răspundere pentru obligaţiile rezultând din Contract până
la data încetării sau ca urmare a încetării acestuia."
SURSA : http://www.orange.ro/files/contracte/orange-contract-voce.pdf
Toate cele bune.
Salut,
Trecerea pe cartela prepay presupune, inainte de toate, incetarea contractului de abonament. Daca perioada a expirat, atunci ne poti trimite o cerere la numarul de fax 021 203 34 cu un preaviz de minimum 30 de zile inainte de data la care expira perioada contractuala, in care sa mentionezi ca doresti pastrarea numarului pe cartela Prepay Imediat ce primim cererea, te contactam pentru detalii.
O zi buna,
Orange Helpers