Interesant, mie îmi funcționează. Dacă nu poți accesa acel meniu atunci poți descarca aplicația My Vodafone și activezi de acolo opțiuni. Sau suna *222. Te plângi ca nu îți funcționează acest serviciu? Dar eu care întâmpin probleme cu internetul și nu stau în zonă rurală? În urma cu aprx o luna a plouat tare în oraș și cred ca a afectat antenele 4G, nu știu. De atunci mereu se întâmplă sa îmi dispară rețeaua mobila și sa nu pot accesa deloc internetul. Nici 2G, 3G sau 4G. Ieri când mi-a făcut figuri am înjurat producătorul Huawei, am crezut ca e problema de la telefon. Dar am încercat cartela de Orange și mi-a găsit imediat rețea 4G. Am făcut odată sesizare la Vodafone și mi-au răspuns ca mi-au resetat setările 4G. Ieri am raportat din nou și sper sa fixeze problema pentru ca rămân fără internet în miezul zilei.
anonim_4396 întreabă:
anonim_4396 întreabă: