| AnaMariaNuj12 a întrebat:

Buna ziua, recent am cumpărat carte Digi și am așteptat să mă înregistreze la ei și după o săptămână incerc sa sun pe cineva și îmi apare "neînregistrat în rețea" și dacă vreau sa sun pe sim1 îmi apare tot la fel, nu îmi merge datele mobile, am Samsung Galaxy j3. Va rog să îmi răspundeți nu știu ce să fac și vreau să rezolv cat mai repede problema asta

3 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Pe plicul cartelei SIM este scris modul de activare al cartelei.
Daca nu reusesti, mergi la o caserie Digi sa te ajute.

| dannyel86 a răspuns:

Eu iti recomand sa ii contactezi direct pe ei si sa verifice situatia cartelei tale SIM. O vor activa la distanta sau poate vei primi instructiuni despre cum sa faci asta.
ps: Cand am cumparat eu cartela Digi, mi-au activat-o la fata locului (la o reprezentanta), si nu am primit instructiuni sa fac eu singur asta. Ma gandesc ca aceasta este procedura standard la Digi.

| mont a răspuns:

Cel mai probabil cartela sim digi e defecta, mergi înapoi sa ceri înlocuirea ei sau suna la suport de pe alt telefon.