Îți voi explica după meniul pe care îl am eu pe telefon, android 11. Dacă și al tău este android, atunci din setările telefonului folosește căutare "setări apeluri sau setari apel". Deschizi rezultatul găsit, apoi selectezi servicii suplimentare, blocare apel, apeluri vocale și toate opțiunile sa fie dezactivate. Dacă apare bifat "toate apelurile efectuate", uite problema. Și din meniul de apelare ai acces către această setare. Vezi cele trei puncte din dreapta ( sus) din aplicația pentru apelare și ar trebui sa ai acces către setările pentru apelare direct de acolo. Acum depinde, poate folosești alta aplicație diferita cu cea din fabrica. În rest dacă nu te descurci, suni de pe alt telefon la *222 și te vor ajuta ei. Însă nu este asa complicat iar problema este ca ai restricționat tu fără sa vrei.
Sunt pe cartelă Prepay și abia ce am reîncărcat acum câteva zile. Inteligent răspuns, într-adevăr. Chiar aș fi întrebat asta dacă nu plăteam...
Am lucrat pentru Cosmote in trecut...nu ai idee de câte ori am purtat fix discuția asta.
Pe cartelă poți primi apeluri? Ai suficient credit, ai opțiuni activate, ai setat vreun prag maxim de cheltuit lunar?
Streky întreabă: