| Gabriela12K12 a întrebat:

Bună ziua!
Vreau să vă avertizez și pe voi și tot odată poate mai sunt persoane în aceeasi postură.
Am un abonament la compania ???? de ani buni, zilele acestea am observat ca mai plătesc pentru încă 3 cartele pe care nu le folosesc.
Menționez ca am sunat la 300, si singurul mod de rezolvare este rezilierea, pentru care sunt șanse să achit tot eu.
Menționez ca nu folosesc acele cartele in nici un fel. Și ca acelea sunt "cartele cadou" pe care le înmânează la modificarea contractului.
Orice sfat este binevenit happy
Mulțumesc

3 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
suntserios
| suntserios a răspuns:

Porteaza te

| Lucian28011 a răspuns:

Portează-te, teoretic compania nouă ar trebui sa rezolve tot. Asa am făcut și eu și s-au ocupat ei de rezilierea contractului vechi.
Dar sa specifici câte cartele ai incluse în abonamentul actual ca să ți le poată inchide pe toate