| EarsOfAFox a întrebat:

Cam în ce condiții se poate cere la un abonament nou plata în avans pe câteva luni(vreo 3)? Asta implică și achiziționarea unui telefon. Care sunt criteriile? Adică vârsta, situație financiară, prețul telefonului, tipul de abonament, etc.
A avut cineva de-a face? Indiferent de operator(Vodafone, Orange, Cosmote).

Răspuns Câştigător
| CosmoteRomania a răspuns:

Buna,

Te informam ca la activarea unui plan tarifar din noul portofoliu COSMOTE Free exista posibilitatea solicitarii unei plati in avans sau a unui depozit. In cazul in care se solicita o astfel de plata/depozit, valoarea iti va fi comunicata in momentul introducerii datelor tale in sistem.

Conform contractului de abonament pentru serviciile Cosmote, te informam ca: "La inceputul sau in timpul perioadei de acces la Serviciile COSMOTE, pentru initierea sau continuarea furnizarii lor, la cererea COSMOTE in acest sens, Abonatul are obligatia de a furniza Garantii rezonabile intro suma nu mai mare de 1800 Lei pentru fiecare Cartela SIM. Limita mentionata este valabila doar pentru Abonatul care este consumator conform Legii 193/2000, in alte cazuri, COSMOTE rezervandu-si dreptul sa solicite constituirea unei Garantii care sa depaseasca valoarea de 1800 Lei.
12.2. COSMOTE isi rezerva dreptul de a solicita constituirea unor Garantii suplimentare, dupa cum urmeaza:
(i) inainte de activare, tinand cont de si fara a se limita la: (a) relatiile contractuale anterioare ale Abonatului cu COSMOTE respectiv cu terte parti (conform informatiilor din Preventel); (b) bonitatea Abonatului; (c) in cazul in care Abonatul a cerut accesul la Servicii aditionale (Roaming, facilitatea de a efectua convorbiri internationale, etc.); (d) in caz de conectari multiple; (e) in cazul in care Abonatul a fost identificat ca anterior cererii de activare, acesta a efectuat o Frauda sau o tentativa de Frauda; (f) in caz de reactivare a Contractului.
(ii) pe parcursul derularii Contractului, in cazul in care: (a) intarzie efectuarea platii facturii pentru Servicii; (b) Abonatul solicita furnizarea de Servicii aditionale fata de cele activate la momentul contractarii abonamentului; (c) in caz de Frauda sau tentativa de Frauda; (d) in cazul depasirii Limitei de Credit; (e) in orice alt caz in care actiunile sau inactiunile Abonatului pot determina un risc pentru COSMOTE."
Multumim

2 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Din cate stiu eu la orice abonament incheiat si telefon cumparat ti se cere plata in avans, nu se face nicio discriminare.

| EarsOfAFox explică (pentru suntserios):

De abonamentele Vodafone la telefoane cumparate in parteneriat cu eMAG ce crezi? E vorba de acele pachete promo. In mod normal ar trebui sa platesti doar comanda si primesti contractul pe mail.

http://blog.emag.ro/......namentele/