Mai sigur era sa transformi acel credit in optiune si sa o suprapui pe cea noua peste cea activa deja
Nu poti avea incredere intr-un serviciu care zice ca in data x daca ai in cont suma z optiunea se reactiveaza!
Probabil ti-a luat din credit pentru ca ai folosit anumite "servicii" pe care optiunea deja activa (ce care urma sa exprire la o anumita data) nu le "stia", cu alte cuvinte nu le acoperea
Nu pot sti toate situatiile intalnite
dar daca de exemplu pe vechea optiune aveai 50 de GB si i-ai terminat, dar pe optiune mai aveai suficiente minute si sms-uri, atunci cand ai intrat pe Youtube de exemplu, navigarea pe Youtube ti-a mancat din credit!
Este un exemplu doar, in cazul tau se poate sa fi fost altceva asemanator!
Optiunea se reactiva automat? Anumite optiuni trebuie activate manual in fiecare luna
Incearca sa explici situatia la un magazin Vodafone, Mi s-a intamplat odata la Orange ca sa activez o optiune noaptea dar internetul din optiune nu mi s-a activat si mi-a luat din credit, am sunat la relatii clientii din aplicatie si mi-au rezolvat problema au dat creditul inapoi, au spus ca problema a fost ca am activat noaptea cand sistemul mai are erori