anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Câți de mulțumiți sunteți de Vodafone referitor la acoperirea 4G si servicii în general? Deci sa va spun experiența mea care m-a convins sa trec la Telekom ( cartelă, de altfel). Nu am avut niciodată abonament. Am o cartela Vodafone din anul 2018. Înainte de asta am avut alta cartela pe care am ales sa o înlocuiesc din motive. Mai adaug încă 4 ani.

-De la internetul bun pe care l-a avut ( ca viteza ma refer) în zona în care locuiesc, de câteva luni ziua ajungeam sa prind viteze de 1, 24 mbps download și 0 mbps upload, noaptea după ora 22 sa zicem ca ajungeam sa prind viteza de 50 mbps download si 10 mbps upload. Ziua nici la un videoclip pe YouTube nu ma puteam uita, sa descarc ceva de dimensiune mare nici atât.

-Când am făcut sesizare către Vodafone, asta în perioada în care încă exista contact cu Vodafone prin e-mail, ei mi-au spus ca posibil sa fie de la cartela mea prea veche si, ziceau ei, ca se recomandă înlocuirea cartelei SIM o data la 2 ani. Nu am crezut asta întrucât, pe același telefon și același sim, in alte locații aveam viteze chiar 150 mbps. Si problema nu este doar la mine pe stradă, cum ajung sa intru în cartier, de la viteze okay scade în jurul 1 Mbps

-luna trecută mi-au furat 9 euro de pe cartelă după ce ulterior eu am reîncărcat cartela sim cu 8 euro pentru a reînnoi automat opțiunea de 8E cu internet nelimitat. Pe cartelă aveam cu 1E în plus. Când a venit ziua cu reînnoirea opțiunii, creditul s-a luat, sms de confirmare am primit ca opțiunea s-a reînnoit, dar beneficiile nu am primit. Când am contactat asistența prin chat-ul lor nesuferit, pentru ca nici email nu mai au si nici la *222 nu sunt de găsit, domnișoara mi-a răspuns ironic ca nu este o opțiune cu reînnoire automată de aceea creditul a fost taxat pe traficul de date. Ciudat pentru ca la ora 22:30 cu o zi înainte de reînnoire verific creditul si vad 9E pe cartelă, opțiunea veche încă activa, apoi la ora 01:15 în ziua cu reînnoirea verific creditul si opțiunile din cont, iar opțiunea nu mai exista și aveam doar 1 euro pe cartelă. Eu nu am accesat internetul deloc în acest interval ( am dormit), iar eu văzând ca am doar 1 euro și opțiunea nu apare, am crezut totuși ca procesează mai greu sistemele lor. Apoi am accesat internetul si mi-a luat și acel 1E. La chat Tobi nici nu am putut cere prea multe explicații deoarece domnișoara a închis chat-ul imediat.

-Vodafone cred ca prima rețea care nu mai are suport pentru clienți și cred ca este o invitație către clienții săi pentru migrarea la concurență. Chat-ul Tobi a fost implementat pentru a face doar cu nervii clienții, cu greu reușești sa intri in legătură cu un operator, apoi când în sfârșit reușești sa iei legătura cu ei, sa primești răspunsuri seci și îți închide conversația pentru a nu cere prea multe explicații. Gen "nu îți convine, ești liber sa emigrezi în alta rețea". Sau dacă totuși ai o problemă, sa renunti de unul singur pentru ca nu reușești sa te înțelegi cu Tobi care repeta într-una același lucru.

Uite ce minunată rețea a ajuns sa fie Vodafone. Internet lipsă, fura credit si tot eu sunt vinovat, nici suport clienți nu mai este ca inainte. Am sesizat si ANPC, însă ce vor face ei :nimic!

Cum tot nimic nu au făcut când am sesizat o speță Orange ( cartela mamei mele). Ei luau din credit cu opțiune activă pe cartelă și GB vreo 200. Sa nu mai zic ca a fost nevoie de 2 luni și jumătate sa răspundă. Pentru anpc niciodată consumatorul nu are dreptate, tot pe tine ca și consumator te scoate vinovat, iar ei ( Orange, Vodafone) rămân cu banii și tu cu paguba.

Iar ca sa fac un pic off topic, odată am sesizat si LIDL în legătură cu un preț afișat la raft, altul la casa. Aveam poze, însă tot nu mi-au dat dreptate si LIDL s-a scos ca sunt promoții care sunt reduse doar cu aplicația mobilă. Total neadevărat, dar mai contează? Te fura în față și nu ai unde sa te plângi. În magazin nu poți face prea multa gură pentru ca, la fel a făcut un client la Buzău si doamna de la casa a activat butonul de panica, a venit intervenția si omul s-a ales cu mâna ruptă.

Răspuns Câştigător
| KmyDark a răspuns:

Ideea este ca cei de la Vodafone nu mai pun accentul pe clienti, pe serviciile lor si nu le mai pasa asa mult de preturi.
Am fost abonata 4 ani la ei. Pe langa faptul ca au scos treptat toate abonamentele mici, ajunsesem sa platesc 13 euro pentru red 14, fiind cel mai mic abonament. Luna trecuta venise momentul in care imi expira abonamentul si m-am gandit sa vad ce abonamente mai au. Ei promiteau ca daca imi reiinoiesc abonamentul cu red 15 o sa platesc undeva la 12 euro pe luna.
Mi se pare foarte multi bani doar pentru net nelimitat si minute si sms-uri nelimitate in retea.

M-am interesat de portarea la Digi. In ciuda faptului ca stiam ca nu e o retea chiar asa dezvoltata, m-am gandit sa le dau o sansa. Ideea este ca am ramas placut surprinsa si de viteza buna la internet si de apelurile calitative.

Eu zic ca dupa parerea mea Vodafone este cea mai proasta retea si cei mai furaciosi. Ma gandesc ca toata vina este a lor din momentul in care au inceput sa ofere telefoane la abonament, iar acum ne taxeaza si pe noi pentru faptul ca multa lume i-a pacalit cu telefoanele,, furate,, sau,, sparte,,, iar acum profita de faptul ca noi,, punem botul,, sa zic asa.

In ziua in care m-am portat de la ei la Digi incepuse sa imi trimita mesaje unul dupa altul cum ca au o oferta misto si au activat-o pe numarul meu de telefon si ca platesc doar 20 lei timp de 8 luni, sau ca TREBUIE neaparat sa anulez portarea ca vezi doamne o sa am EU de suferit din toata situatia prezenta si ca IAR vezi doamne nu trebuia sa ma portez. laughing)))
Am ramas socata din ce am citit din mesagerie.

Tin sa mentionez ca la Digi platesc doar 5 euro si am net nelimitat si minute. Mesajele nu sunt incluse, doar ca ar trebui sa trimiti cam 100 de mesaje ca sa vezi ca au adaugat 5 lei in plus la abonament, deci nu prea ai nevoie de mesaje atata timp cat ai internet nelimitat. Bine inteles ca nu e chiar asa nelimitat, ai undeva la 50gb 4g si 10gb 3g... dar dupa cat consum in medie eu ca persoana nu iti trebuie mai mult de 30 gb pe luna, mai ales in conditiile in care stau toata ziua pe date mobile si descarc aplicatii, etc...

Deci in concluzie oriunde e mai bine decat la Vodafone.

Sper ca te-am ajutat happy

1 răspuns:
| teclado a răspuns:

Subt foarte dezamagit de *222
Sunt foarte dezamagit ca su desfintat 2G
Ca am o gramada de device-uri 2G

Sunt dezagagit de 4G
Ca de cateva zile nu mai merge bine nici in Romania
Nici in Anglia
4G la Vodafone

Dar 5G merge binisor cum mergea 3G+ la inceputurile 3G